Tilauksen tila

Lähetämme tilausvahvistusviestin pian tilauksesi tekemisen jälkeen, jotta voit varmistaa, että sinulla on kuitti. Jos et ole saanut sitä, eikä se ole roskapostikansiossasi, on mahdollista, että tilausta ei ole tehty kokonaan tai sähköpostiosoitteesi on annettu väärin. Lähetä meille kyselyä osoitteeseen /*sähköposti*/, niin varmistamme, että asia selviää.

Tarkista postilaatikostasi kuljetusvahvistusviesti. 

 

Jos et löydä viestiä roskapostikansiostasikaan, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@thousandlakesbracelets.fi . Tarvitsemme vastaanottajan nimen, tilauksen tekemiseen käytetyn sähköpostiosoitteen ja tilausnumeron. Kun saamme tiedot, otamme sinuun yhteyttä ja kerromme tilauksesi tilasta lisätietoja.

Jos et ole saanut pakettia ajoissa, se on saattanut kadota kuljetuksessa tai juuttua tulliin. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@thousandlakesbracelets.fi, jotta voimme hoitaa tilanteesi henkilökohtaisesti ja saada tavarasi toimitettua pikimmiten! Jos tilauksesi on merkitty toimitetuksi kuljetusyhtiön seurantasivulla, emme ole vastuussa kadonneista paketeista (ellet ole ostanut toimitusvakuutusta tilauksellesi). Muista ilmoittaa viestissäsi vastaanottajan nimi, tilauksen tekemiseen käytetty sähköpostiosoite ja tilausnumero.

 

Asiakkaan tai osoitevirheen vuoksi toimittamattomat tilaukset on lähetettävä uudelleen. Jos näin tapahtuu, haluamme varmistaa, että saat tilauksesi. Sinun on maksettava toisen toimitusyrityksen kustannukset. Lähetä sähköpostia /*sähköposti*/ varmistaaksesi, että meillä on oikea osoite.

Jos yrityksemme tekee virheen tilauksessasi, teemme kaikkemme korjataksemme virheemme. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse /*sähköposti*/ ja kerro nimesi, tilausnumerosi ja tarkka kuvaus tapahtuneesta virheestä mieluusti kuvien kera, jotta voimme korjata asian mahdollisimman pian. Mikäli virhe oli asiakkaan puolella, sinun tulee maksaa uudelleenlähetyskulut.

Lähetä meille sähköpostia heti kun tilaus on tehty, jolloin voimme yrittää korjata lähetysosoitteen. Valitettavasti tuoteversioiden, värien tai kaiverrusten osalta emme pysty tekemään muutoksia tilauksen tekemisen jälkeen.

Toimitus

Kauanko toimitus kestää?

Vaihe 1: Teet tilauksen.

Vaihe 2: Tilauksen käsittely ja tuotteen räätälöinti (1–3 arkipäivää).

Vaihe 3: Toimitusaika (1-8 työpäivää sijainnistasi riippuen).

Vaihe 4: Paketti saapuu ovellesi.

Suosittelemme tekemään tilauksen ennen 18.12., mikäli tilattu tuote halutaan toimitettavaksi Euroopan alueelle ja ennen 29.11., kun toimitus halutaan Euroopan ulkopuolelle. Näin toimimalla saat tuotteen kaikkein todennäköisimmin ajoissa pukinkonttia varten. Huomaa myös, että verkkosivustollamme olevat toimituspäiväarviot ovat nimensä mukaisesti arvioita, jotka perustuvat maasi keskimääräiseen toimitusnopeuteen. Emme valitettavasti voi ottaa vastuuta toimitusajan vaihtelevuudesta eri maiden ja eri kuljetusyhtiöiden välillä. Tämä aika vuodesta on kuljetusyhtiöitä ajatellen aina erittäin kiireistä, joten ole ymmärtäväinen ja tiedä, että me – ja kuljetusyritykset, joiden kanssa työskentelemme, teemme parhaamme saadaksemme pakettisi perille mahdollisimman nopeasti!

Tuotetiedot

Olemme sitoutuneet valmistamaan tuotteemme luonnonmateriaaleista, jotka ovat eettisesti hankittuja ja säilyttävät luonnon monimuotoisuuden myös seuraaville sukupolville.

Käytämme vain korkealaatuista puuta ja/tai ruostumatonta terästä. Käyttämämme materiaalit eivät hapetu, ruostu vedessä tai kosteissa ilmastoissa, joten älä huoli!

 

Palautukset ja vaihdot

Pahoittelemme tätä vilpittömästi ja tiedämme, että odotit tilaustasi kovin. Pettymys väärän tilauksen saamisesta on varmasti turhauttavaa, joten haluamme oikaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse /*sähköposti*/ ja lähetä nimesi, tilausnumerosi, luettelo puuttuvista tuotteista ja/tai tarvittaessa kuva vastaanotetuista virheellisistä tuotteista.

 Please contact us through our email info@thousandlakesbrcelets.fi with your name, order number, a list of the item(s) you are missing and, if applicable, a picture of the wrongs items received.

Olemme todella pahoillamme, ettemme vastanneet odotuksiasi! Valitettavasti voimme antaa hyvityksen vain tuotteisiin, joihin on lipsahtanut virhe meidän päässämme. Toimimme Kilpailu- ja kuluttajaviraston säännösten mukaisesti, jolloin ‘’kuluttajan vaatimusten mukaisesti valmistettua tai muunneltua tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi tehtyä tavaraa, esimerkiksi mittatilausverhot tai koru, johon tehty kaiverrus’’, ei koske peruuttamisoikeus. Jos olemme kuitenkin tehneet virheen kaiverruksessasi tai värivalinnassasi, korjaamme mielellämme virheemme ja lähetämme sinulle oikean tilauksen uudelleen. Lähetä meille sähköpostilla nimesi, tilausnumerosi ja yksityiskohtainen kuvaus tapahtuneesta virheestä osoitteeseen /*sähköposti*/ .

Please email us at info@thousandlakesbracelets.fi with your request and detailed description of the situation.